SASSY

Första dagen på jobbet. Lika kul som förut! Eller, fan ännu roligare eftersom vi tydling fått höjd lön. Sköna 96 kr/timmen + OB och semsterersättning. Det är ju så värt det!

Fick en hög med brev och julkort från häktet och gävles anstalt idag. Vykorten kan man ju läsa, "Hej brorsan! Läget? Ska förflyttas till Nyköping. Ta hand om dig! Vi ses på utsidan", men mest undrar jag över vad de står i de hjärtprydda breven till "min älskling"? Vad skriver man i ett brev till den man älskar när man vet att man inte kommer få träffa dem under lång tid, och man bara har sig själv att skylla för det? Hur blev det så? "Jag har slrvat bort mitt eget liv och vårt liv tillsammans. Hemskt ledsen"? Det kliar i fingrarna att bara slita upp en av dem, men så får man ju faktiskt inte göra. Då blir det nog inga fler 96 kr/timmen...




Jag sorterade ett julkort till Bandidos MC idag. Fett kriminellt julkort!

Kommentarer
Postat av: Anonym

thanks pumpkin ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback