frustrerad

Jag har fått ett problem. Ett skittråkigt problem.

Jag kan inte shoppa längre. Jag hittar ingenting jag vill ha, och om jag ändå provar saker så passar de inte och allt är bara nej, nej, nej. Nada. Jag har inte köpt nya kläder på hur länge som helst, och det känns hur tråkigt som helst. Jag har ju inget kul att ta på mig. Ever. Men ingen affär verkar ju vara intresserad av att tillverka snygga kläder för tillfället. Jag hatar alla reakläder, som faktiskt ingen vill köpa, som fortfarande hänger kvar på nån rasslig ställning. Ge mig nått nytt.

Kommentarer
Postat av: dennis

konstig. jag har problem att sluta shoppa och du vet inte hur man gör. hört talas om nätshopping Jo?

2008-02-15 @ 13:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback