Om du är ett svältande barn i Afrika, borde du antagligen inte läsa det här.




Jag är så jävla mätt. Tror att alla vid det här laget hängt med på att min favoritsysselsättning är att äta. Ibland, när saker är jättegott, blir jag så jävla besviken på att jag inte kan äta så mycket som jag vill. Jag vill kunna äta sjukt mycket! Ibland klarar jag det, men ibland inte och då känner jag mig som en riktig loser.

Jag hatar den här känslan som idikerar att man ätit klart. Alltså att man blir sjukt mätt. Så jävla tråkig känsla. Och så vill man knappt röra sig för att man är så mätt. Usch.

Så jävla tråkigt att vara mätt!

Kommentarer
Postat av: amanda

ååh! jag blir alltid deprimerad typ efter tredje tuggan, för mat är liksom som godast när man är svinhungrig och känner sig pro ana och halvdöd. sen försvinner känslan tokfort och det är bara vanlig... mat.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback