partis

Okej, det här med julblogg-invigning gick inte som jag tänkt. Det blev inte så hemskt mycket tid över. Det kom regn på snön så den försvann och julstämningen med den. Sy gardiner och hänga med pappa, äta strömming och nu sitter jag här i partystass. Ja, det blir visst en till kväll i discokulornas sken.

Sitter och lyssnar på världens vackraste låt efter att hittat
en länkMalins blogg. Kanske inte jordens förfestlåt, men den funkar fan i alla väder.

Nu ska det sista pillas med och väskan packas med nödvändigt strunt.




Imorgon, då ska jag bli mer julig, promise!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh, du är så efterbliven ;) Den har jag ju t.o.m bytt lösenord på! :) Maila mig så får du det :)

Drag? Guuudnej. Har käkat försenad pizza + chips hemma hos Mia och glott på smaskig muskelknutte på 6:an ;) Men det blir drag hos dig förstår jag? Sounds perfect!

Postat av: Malin

love the song! kanske inte en pepp låt, men fan vad bra den är!

2007-12-02 @ 11:26:03
URL: http://shh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback