teardrop

Han sa det, jag sa det. Det blev så. Slut. Jag har "flyttat" tillbaka hem till mamma och pappa, och livet är väl ungefär precis som det var för ett år sedan. Förutom att jag lite illa. Det blev inte så himla mycket julmat igår, Klarade nästan hela julafton utan tårar. Förutom när jag skulle berätta för syster och när jag skulle sova. Annars fick två sockerstinna systersöner tankarna på annat håll.

Julen är aldrig så på film.

Tack för alla söta sms och kommentarer, ingenting hjälper bättre än sånt. Jag hoppas alla hade en skitbra jul, det hade faktiskt jag, trots allt. Livet går vidare, och jag tänker inte älta. Det är inte värt det. Något som tydligen var så lätt förgånget är fan inte värt det.



Hur är det egentligen, ska ni ut ikväll? Ska jag?

Kommentarer
Postat av: Malin

söta johanna

Postat av: Anonym

Jag fick tårar i ögonen av att läsa, gumman I feel for you.. Hoppas du fick en härlig julafton trots allt!
Lööve you
OCH VI MÅSTE SES SNART!

..jag skai nte ut ikväll jobbar imorgon och börjar 9 så kände bara att näe.

2007-12-25 @ 13:34:22
URL: http://tessen.blogg.se
Postat av: Lisa

Jag är SÅ ledsen för din skull! men sånt låter ju lite mesigt. Men klart du ska ut ikväll! vi ska på art garden som inte längre är art garden. Ring om du vill hänga på!

2007-12-25 @ 17:54:21
Postat av: amanda

snuttisjohanna. sköt om dig och omge dig med människor som älskar dig.

2007-12-25 @ 18:23:54
URL: http://andwelookedsogood.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback