klappa apa

Det är sanslöst grått ute. Jag förstår inte. Brukar det vara sånt här väder på hösten? Eller har det bara gått så lång tid sen sist att man romantiserat bilden? Det är sånt grått då det borde regna, fast det gör det inte. Då blir det inte ens mysigt.

Jag mår faktiskt inte särskilt dåligt idag, bara lite så där som vanligt. Min käre man har aldrig varit så bakfull. Stackars plutt. Men ändå så får man skylla sig själv. Men jag klappar honom lite på huvudet och tröstar. Mi mi mi.

Jag och bror ska hem till mamma och pappa ikväll och äta lite. Plutt tackar nej, av förståeliga skäl. Han ska ju kolla på både hockey och fotboll.

Ja, roligare än så här blir nog inte bloggen idag.
Hej'rå.

Kommentarer
Postat av: Missy

Du vann! För jag var nog inte ens full. :) Mår segt idag, börjar bli sjuk.. Så jag har just tagit en turbolur på en timme ;) Ska käka lite nu o sen fixa mig för att åka o se bio.. Själv då?

Postat av: hanna

vad är det för gen jag saknar som så gott som alltid blir bakfull?

2007-09-29 @ 20:09:12
URL: http://tjolanta.blogg.se
Postat av: Missy

Nu ligger det på din mail :)

2007-09-30 @ 21:35:38
URL: http://runninoutofsympathy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback