Arbetslös: dag 3.

[Black Snake Moan]: Kunde blivit den nya [Monster], men njaee, nådde liksom inte ändå fram. Mest på grund av malplacerade Justin Timberlakes USLA insats. Bra tema i vilket fall och klart sevärd. Christina Ricci är lika bra som vanligt och Samuel L Jackson bättre och mindre hetsig än jag någonsin sett honom.

Videre i mitt arbetslösa liv har jag varit glad hela dagen över mitt nya framtida jobb. Lunchade med Matilda på Wayne's och åt som vanligt underbart god kräftsallad! Pratade pratade pratade och jag frågade en del om jobbet - Matilda jobbar ju redan på Subway (och det var i princip hon som fixade det åt mig). Jag fick en försenad födelsedagspresent som var ett Body Butter. Precis vad jag ville ha :] Efter lunch gjorde vi en snabb visit på Vasakolan för att lämna några saker. Det känns ju som den naturligaste saken i världen att kliva in där, det har ju varit nästan som ett hem i tre år. Jag har nog spenderat fler timmar där än hemma, och nu tror jag inte ens jag får vara där om jag skulle vilja. Hm.


Lite shopping för första gången på länge. 2 tshirts och en nessisär/nessesär/necissär (ursäkta, vet NÅN hur det stavas?) i gigantstorlek så att allt mitt tjafs får plats. Ett par ärtgröna flipflops för 19.50, halva reapriset! Ibland är det skönt att brås på sin mor.

Nu ska jag smörja in fötterna med fruktluktande smör och gå till sängs.

Kommentarer
Postat av: Ylva

Nessesär tror jag... ;) Hehe!

Postat av: ida.

Vad roligt att du äntligen har börjat skriva lite i bloggen:P

Och grattis till jobbet:)



Lust att ta en fika nån dag? var ju så himla länge sen vi sågs. Du kan väll höra av dej om du känner för det och när du kan. Kram

2008-08-21 @ 15:11:43
Postat av: jo

Ida: klart vi ska ses :) Nästa vecka kanske passar?

2008-08-22 @ 14:28:26
URL: http://emjoth.blogg.se/
Postat av: ida.

:D japp, eller jag kan inte onsdag och torsdag vad jag vet, men resten av veckan ska nog fungera:) Hur ser det ut för dig nästa vecka då, vilken dag kan du?

2008-08-22 @ 20:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback