En pug, tack!

Ikväll ska jag vara hemma själv, äta chips och dipp och bara vara alldeles alldeles själv. Och det känns faktiskt bra. Det är faktiskt ett helt fritt val. Jag fick nyss en inbjudan att gå någon annanstans och vara tillsammans. Men nej jag kände att chipsen var goda och det ska börja en kanske helt okej film på Canal+ snart.

Googlar mopsar gör jag också. I natt drömde jag nämligen att jag hade en mops som jag fick av Fredrik. Den såg inte riktigt ut som en mops, mer som en kamphund (som jag inte alls gillar!) men jag var ändå så himla glad över den. Äntligen hade jag fått en mops! Den var så himla snäll och ååååh. Men, allt var bara en dröm och jag har saknat den sen dess. Annars kunde den legat i mitt knä och smaka chips.



Kom. Till. Mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback