Vart hålet leder.

(Fortsättning på föregående inlägg) Det luktade värre än någonsin i köket imorse, det var verkligen kräk-varning. Så jag ringde min fantastiska pappa och fråga vart det där hålet egentligen tar vägen. Det visade sig att hålet leder till en liten behållare på baksidan av kylen. Så det var bara till att jucka fram kylskåpet och mycket riktigt fanns en liten skål där, fylld av något som såg ut som spya och som luktade helt galet äckligt. Det var verkligen till att hålla tillbaka kväljningarna och då är jag inte alls känslig. Innehållet åkte ner i toan fort som attans och sen var det bara att diska den typ 4 fyra gånger innan det kändes bra. Så nu luktar köket kök igen och inte gammalt kräks!

Efter en tur med Mini Cooper kom vi hem med ny mat och en flaska vin. Helgen blir hemma eftersom jag är pank som en räka. Lön på måndag som blir spännande. Undrar vad man får efter en halv månad på posten? Nej, det får bli film och mat hemma istället vilket faktiskt kan vara bättre än det mesta!

Kanske min favoritfilm [V för Vendetta] igen?
 

Kommentarer
Postat av: fanny

vill du fika med mig någon dag?

2008-08-23 @ 14:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback