Party like a påskstar

Hej miffon.

Inte mucho som hänt här. Påsklovet är väl slut. Inga speciella aktiviteter. Sitter och kollar när tre killar spelar tv-spel och äter pizza. Makes me proud to be a girl, så att säga. Väntar på att klockan ska bli mer två så att jag kan gå ner på stan och luncha med Kajsa.

Ikväll blir det kusinparty, precis som förra lördagen - dock annan kusin den här gången. Påskkärringpartyt i lördags var en hitt! Jag som supersladdis får äntligen vara med de stora och dricka öl. Kära släkt och syskon! Eftersom jag ligger tio år efter i deras festande blir jag bjuden på en hel del. Också fint.

Släktmiddag med lammstek på söndagen - mja. Det gick okej. Lammstek är oftast inte mitt första handsval till dagen efter-mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback