Många bollar.

Fan.

Det snurrar fort nu.
Efter allt krångel med a-kassan har de tydligen bestämt sig för att ge mig pengar - men mindre än det jag får av försäkringskassan i dagsläget?! Och varför skulle jag gå med på det och vem fan ska jag vända mig till den här gången?

På måndag ska man tacka ja eller tacka nej till högskolan. Har sökt 3 kurser och kom in på alla. Observera att det bara är enstaka kurser: Kvinnoliv & kvinnohistoria, Maskulinitetsstudier och Samtidens konst och kulturhistoria. Men hur funkar det och hur ska jag få ihop det med de extrajobb jag ändå faktiskt har? Och jag som faktiskt på allvar tänkte HÅRDsatsa på körkortet nu i januari. Och jag har typ 2 dagar på mig att bestämma mig. Båda dagarna jobbar jag. Fan.

Kommentarer
Postat av: Ylva

Hoppas du hittar någon lösning! Lycka till!

PUSS

Postat av: kajsa

åh, jag lider med dig bästis! Jag tycker kvinnolära lät skitkul, ska du inte hoppa på nån av dom då? Det är ju bara en KURS!! Klart du ska de, jobberna hinner du med också, man måste få lite ROLIGT för att överleva :)

PUSS

ps: på norska blir bollar bullar, fniss!

2009-12-19 @ 22:19:42
URL: http://kajsahj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback