Back in business(?)

Hm, det här med att blogga verkar roligt igen.

Imorgon ska jag och F gå på dubbeldate med Sillen och hans tjej, värsta parigt! Vi ska äta mat [här] och jag har längtat i två veckor. Sitter och kollar [menyn] och det är jävligt svårt att välja.

Måste också få göra en liten samtida reflektion: igår var det Grammisgala - kanonkul. Men idag läser man [i tidningen] att artisterna är förbannade på Polisen över att de var där och drogtestade folk. Jag frågar mig: är det konstigt? Får man knarka? Får man uppträda uppenbart packad/påverkad i tv (Kleerup...) när man vet att målgruppen för programmet är unga? Alltså, jag vill inte vara den där moraltanten, men är man en förebild så är man, självvalt eller inte. Man kan väl hålla sig när man vet att man kommer vara med i nationell TV i alla fall, en vanlig lördag är en annan sak. Visst kan det vara roligt med människor som blir för fulla och gör bort sig och säger fel saker, men man kan ju inte döma ut Polisen för att de försöker hålla ett event drogfritt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback