Ensam hemma, inte riktigt redo att sova.

Vilket namn står det på ditt födelsebevis: Emma Johanna Tho...... (vill helst inte skriva ut hela efternamnet. Då syns man när man googlar, vilket jag lärt mig kan va väldigt dålig.) Fattar ni blogg-namnet nu?!
Smeknamn: Jojo ibland and I hate it.
Antal ljus på din senaste tårta: 20
Husdjur: Blir några nya fiskar i skålen snart! Annars blir det ju en mops snart. Så ÄR det ju.
Hårfärg: Litetyvärr halvrisigt ljusblond. Men jag har köpt en toning jag ska slänga i imorronbitti.
Favoritfärg: Petrol.
Födelseort: Gävle, Bomhus.
Bostadsort: Gävle, Brynäs.
Nuvarande bostad: Fredriks bostadsrätt på 64 kvadrat! 
Har du varit kär: Jag är! Varje dag!
Har du besökt andra länder? isf vilka?: Kina, Indien, Italien, Grekland, Spanien, Storbritannien, Norge, Frankrike,  Danmark, Finland, Tjeckien, Turkiet.
Två eller fyra dörrar på bilen: Två på ♥Mini Cooper♥
Kaffe eller glass: Glass med kaffesmak? Annars KAFFE!
Antal syskon: Tre - syster, 38, bror, 35, bror, 30 :)
Lyckotal: 11.
Favoritfilm: V för Vendetta & Milk. 
Bästa semestern: Indien, båda gångerna, Italien och Prag.
Favoritmat:
Hemrullade köttbullar, tacos, fisk i alla former, rött kött.
Favorit TV-program: Arga Snickaren, av det som går nu alltså.
Tycker inte om: Snarkningar *hint*
Sport att titta på: jag tvångsmatas sport genom ögonen jääämnt! INGEN är kul.
Ögonfärg: Blågröngrå
Senaste sjukhusvistelse: Jag har aldrig legat på sjukhus. Sist jag va på ett sjukhus va jag där för att hjälpa mormor.
Vilken färg har du på väggarna i ditt sovrum: Slajmgrön. Men inte särskilt länge till...
Hur många gånger kuggade du på provet till ditt körkort: Ingen! Men ja. Nä. Jag har aldrig försökt heller.
Vad gör du när du är uttråkad: Städar, fejjar runt, syr, tar en tupplur.
Ord som du använder (för) ofta: Ska vi åka till IKEA!!?
Födelsdag: 1 juli.
Vad retar du dig på: att det är så svårt att göra vettiga saker med all tid.
Det bästa du vet: Att se nya saker och nya människor. Resa!
Läggdags: Runt midnatt.
Stjärntecken: Kräfta och är en klassisk sådan.
Vad har du för kläder på dig just nu: grön raggsocka, petrolfärgad kofta, vita plyschbyxor, underwear.
Favoritpålägg: Makrill! eller Prästost :)
Bästa bok du läst: Jag kan inte säga faktiskt. Jag kommer inte på. Men jag ogillar Millienium-triologin och Snabba Cash - USCH.
Vad är du beroende av: kaffe. köpa saker till min hem. laga mat, men mest äta mat.
Favoritdjur: Mops..
Din bästa egenskap: Kreativ.
Vad ville du bli när du var liten: Delfinskötare! HAHA! Fy fan vilket tråkigt jobb...
Vilket djur skulle du identifiera dig själv med: råttan.
Favoritgodis:
lakrits, salmiak, sånna rosa och blå "flaskor".
Roligaste konserten: Moneybrother :')
Bästa känslan: Sova eftermiddags-lur!.
Om du fick en resa helt gratis, vart skulle du resa då: Runt hela jorden. Utom Australien, har aldrig fattat hypen med Australien?!
Action eller Skräck? Pest eller kolera?
Något vi inte vet om dig? Jag har typ 25 olika té-sorter i mitt skafferi.
Vad klarar du inte dig utan? Min familj.
Vad har du mest av i din garderob? Svart.
Drömjobb? Inredare!


Kanske jag kan somna nu då?

Kommentarer
Postat av: KingTheGermanShepard

Men för sjutton, det är 67,5 kvadrat!

2009-11-26 @ 01:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback