How about...

Lush' julsortiment har landat!


Sexy Boy, Massageolja i fast form.
Kan vara det smartaste nån uppfunnit
sen pulverfoundation!


Fairy Tail, sockerskrubb som ger slätare häck (tail, stjärt - ordvits)!
River härligt och ökar blodflödet. Luktar MUMS! (Jag har provat
och det känns faktiskt som att det funkar! ...tror jag)

Santa's Rice Porridge, ansiktsmask av risgrynsgröt.
Innehåller även kanel, socker, tranbär, satsumas
(och en skvätt konjak!).
Dvs allt som ÄR jul


De här tre är de som jag ska prova. Skitsugen på ansiktsmasken!
Och mitt nylle kan verkligen behöva lite pampering nu.


Både jag och mannen ligger utslagna i soffan. Vaknade imorse med febersvett och en grym huvudvärk.
Så tyvärr missade jag även kursen idag - åh nej (not!).

Dags för lite på mina nariga förkylningsläppar.


Okej, slut på Lush-onanin nu.


Kommentarer
Postat av: Bästis

mums, vi måste gå och jul lush shoppa snart, bli frisk snälla du.

Postat av: Emma

Jag är ju helt besatt av hud och skönhetsprodukter som luktar gott!!!!

Ja ska köpa en Fairy Tail imorron, dom va så söta!



Men Johanna du missade den bästa julprodukten (SNOW FAIRY shower gel), ett måste! Jag köpe på mej så att jag klarar mej hela året fram till jul! haha!



Jaaaa snart inredningsparty! DATUM OCH TID!?

Å självklart ringer jag dej i så fall!!!!

Puss å Kram

2009-11-03 @ 19:41:14
URL: http://emmanyberg.blogg.se/
Postat av: Karin

Åh, åh, åh! Jag måste verkligen åka in till Lush snart och kika in julsortimentet. Låter helt underbart. Ansiktsmasken blev jag också väldigt nyfiken på. Ha en fin söndag ny (trots ev. svinis) Krypa på dig!

2009-11-08 @ 15:24:45
URL: http://ksliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback