Late night.

Jajemänsan! Det är en måttfullhetens tjej som skriver här kan jag tala om. Hade kunnat följa med Kajsa till Goya, men icke. Satte mig på bussen hem istället. Bah, jag blir nästan stolt..! Så istället för en Carlsberg i handen så sitter jag med en kopp av nya drogen Roibos Krydd (jultét jag nämnde förut) och har pressat i mig två limpmackor med prickig korv och ost.

Då borde man ju förtjäna att va pigg imorron när man ska stå och snurra chokladhjul hela dagen imorron i Furuviksparken?

Kommentarer
Postat av: Ylva

Duktigt! :) Hoppas Furuviksdagen blir bra!

Postat av: Kajsa

hehe lilla miffo :) de va kul igår iaf, killarna var skitroliga :) hoppas de gick bra idag..kanske ska ta och ringa dig nu, eller..snart :)

2009-11-29 @ 20:17:43
URL: http://kajsajonsson.blogg.se/
Postat av: fine

men sicken mysig lördag!



ja vad vill de förmedla med den listan egentligen? Känns lite.. Saddam?



Undrar vad Simon och Thomas hade sagt ;)

2009-11-30 @ 14:49:28
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback