Ny resa på G!

Jag fick en resa i present igår!!!!!

Den 12 december åker jag och min härliga man till Prag igen :D :D

Den 9/12 firar vi nämligen vår 3 årsdag. Jajemän, 3 år! Tre långa fiiiina år, så klart med några downs men överlägset flest up's! DET ÄR VÄL VÄRT ATT FIRA?! ♥ ♥ ♥



Prag är heeelt fantastiskt och för en liten weekend (vi är där lördag-tisdag) är det perfekt. Det komer inte va varmt, sist vi var där i februari(?) halkade vi runt i snöblandat regn och temperaturer runt 0, men det är ju bara slinka in på ett café eller en pub och ta en kaffa eller öl när man fryser! En ursäkt för några muggar på Starbucks blir det ju också... Mums! Kolla på julpynt, dricka varmt vin och bara ha mysigt. Det roligaste av allt är att det är BILLIGT! (ja, för hur ska en stackars arbetslös brud som jag annars ha råd, tänker ni... men det är nemas problemas serrni!). En öl går på ca 9 kronor och käk ca 30!

Mmm, I ♥
Ryanair!




Ni kommer väl ihåg den här fina bilden från sist vi va i Prag?
Det är verkligen kärlek fångat på bild, visst? 


Kommentarer
Postat av: Ylva

Trevligt!!! :)

Postat av: Kajsa

lyllo!!

2009-11-15 @ 12:40:47
URL: http://kajsajonsson.blogg.se/
Postat av: amanda

aaaww älskar prag!! ha det askul!

2009-11-16 @ 22:34:00
URL: http://amandamnit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback