Wheels.



Jag älskar den här låten, den får mig att känna ett lyckligt pirr i magen. Hemlis: jag har alltid varit hemligt kär i trummisen. Jag vet inte ens vad han heter :)


Har varit hemma hos mamma och pappa hela kvällen, bjöd in mig själv på lite kantarellsoppa, mjums! Storebror anslöt och vi har druckit lite lådvin och tittat på Idol.

Nu ska jag brun-utan-sola igen, sen lägga mig ensam i stora sängen. F drog till England för fotboll igen imorse. Denna fotboll gör mig titt som tätt till gräsis, men inte gråter jag för det. Det betyder ju att våran lägenhet förvandlas till värsta tjej-hangout'en (ååh jag bara älskar svengelska!) där Kajsa, Matilda obehindrat han pimpla vin, prata strunt och tjuvröka! Love!


Nu ska jag skaffa skönhetssömn för imorron blire värsta utekvällen, jag har till och med köpt lösfransar..!
Toodels!


Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Me too (trummisen :D)

Ny låt? Har missat...jag som love, love, love Foo Fighters :D

Ha det kul i kväll då - och taaaa deeeet luuuugnt!

2009-10-17 @ 10:17:16
Postat av: Ylva

Håller dessvärre inte med ang nya låten, men FF är kungar!



Ha en bra kväll söta! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback