Allvarlig?

Kass blogg. Jag vet. Men jag har liksom inte haft nån lust. Har jobbat rätt mycket.

Sedan sist har jag hunnit varit på personalfest-resa till Värmland söndag till måndag. Helt galet. Som att va på läger fast alla va full. Jag va också full. Till 5 på morgonen. Rätt trött dagen efter. Men fan va kul.

Just nu sippar jag på en smoothie (kanske första gången jag gör en? Men jag hittade en låda blåbär med okänt utgångsdatum och fick feeling). Tänkte att idag skulle jag vårstäda, vädra sängkläder, kanske till och med putsa fönstren. Tog en sovmorgon, klev upp halv tio. Flippar upp persiennerna och vad FAN ser jag? 2 DECIMETER snö. Allvarligt? Ja, och det roliga är att det snöar fortfarande. Det här är ju så jävla sjukt. Jag känner hur ilskan stiger ju mer jag tänker på det. Fy fan.

Skitsamma. Jag försöker tänka på roligare saker, till exempel att jag ska jobba på SF ikväll :) Med Carro dessutom, så det kan ju gå hur som helst! Får se om det kommer bli några filmer på bio i Gävle ikväll, haha!

Nog.

Kommentarer
Postat av: malin

aaw hoppas inte snön letar sig upp till sundsvall! men risken är stor...

2010-04-22 @ 15:11:24
Postat av: Ylva

Snön totalknäckte mig igår, jag var på ett piss-humör hela dagen :(

Postat av: Kajsa

Men ellerhur, här har man ställt klockan på vårtidig morgon, promenad? jo-men-visst! NOT

2010-04-23 @ 11:03:32
URL: http://kajsahj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback