Hemma!

Det blev visst den 9e jag kom hem... Och den 11e jag hade tid att säga hej igen. Men nu är vi på banan igen! Det har liksom varit lite späckat schema sen jag kom hem. F bjöd på 3 rätters och pastafrossa. Jag har längtat så sjukt efter pasta. Två gånger lyckades jag hitta det på menyn och det smakade... ingenting. Det är då man får en impuls att gå in i köket och svänga ihop nåt själv, för hur fan svårt ska det va att göra en pastasås?! Nepp, det har ju mest blivit chicken masala i olika former och ris om man säger så vilket ju ÄR helt underbart gott - men ris 21 dagar i rad blir lite tradigt.

Igår var det dop. Guldklimpen Elias vattnades av en av mina gamla konfirmationspräster och sen blev det fika timmar - himla mysigt. 
Sarah, som jag snott bilden av, va också där (vi är liksom nästan släkt. Nästan.) Vidare sen till bowling och Interpool för att träffa svärisarna (potatisgratäng har aldrig smakat så himmelskt. Trött på ris, ni vet) och sen hamnade vi på 25 års fest med grymt drag, vidare ut på krogen och sen, hör och f-ing häpna, efterfest till halv 5 imorse. Men ändå oväntat pigg idag!

Tur det, för idag fyller VÄRLDENS BÄSTA SYSTER år. Min fina vackra syster och förebild (ja, det är du!) så idag bli det ännu mer fika med min fina familj.


Här kommer den:




Jag har upptäckt att vara solbränd i mars efter typ århundradets längsta vinter och alla är som blekast är ungefär som att vara spetälsk. Folk tittar på mig som om jag hade nåt fel. Det är jätteroligt!


Nu ska jag slänga på lite mat och sen gå på kalas. Fullständig redovisning kommer, promise!


 


Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

...haha ja men de kan jag tänka mig ! (att folk stirar avundsjukt) I did :P



Men jaa, vi är ju typ nästan släkt. faktikst.. typ nästan! :D KRAM

Postat av: Syster Yster

Nu fick du mig att gråta! Bästa födelsedagspresenten EVER. Älskar dig sjukt mycket!!

2010-04-11 @ 20:40:36
Postat av: Syster Yster

Nu fick du mig att gråta en skvätt! Underbaraste!!! Älskar dig!!!!

2010-04-11 @ 21:29:59
Postat av: deniz

crazy.brunis. fint!

2010-04-12 @ 21:55:40
URL: http://denizbe.blogg.se/
Postat av: Johanna

va fiin du va gumman! ja visst är man trött på ris! kommer inte vilja äta det på en evighet nu :) haha! PUSS

2010-04-14 @ 20:50:01
URL: http://apieceofjohanna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback