Serious.

Om en enda människa frågar mig "jobbar du här?" när jag har arbetskläder med Mio-logo & NAMNSKYLT & står och packar upp varor, städar butiken eller liknande JOBB så vet jag fan inte vad som händer. Allvarligt, skulle jag annars ha namnskylt, skulle jag annars stå med en dammvippa i handen eller knappa på en dator vid en av säljstationerna där SÄLJARNA står?

På söndag jobbar jag sista dagen (på Mio alltså, sen jobbar jag ju på alla andra jobb i höst). Sen ska jag bli en normalfungerande människa som kan ha kontakt med folk. Jag förstår inte att folk med heltidsjobb kan underhålla sin sociala kontakter samtidigt? Jag har liksom inte ens lust att ringa ett telefonsamtal när jag kommer hem från jobbet. Usch. Hemskt. Men från och med måndag vill jag träffa ALLA. Och kanske också blogga lite mer/oftare/roligare.

XO

Kommentarer
Postat av: Fanny

Åhh, jag får den en del också. Ännu oftare får jag frågan "Det är inte rea på den här eller?"



Näe, om det var rea på den så skulle den ha en röd prislapp och stå på reaborden med de andra reaskorna. Nu har den ju ingen röd prislapp utan står på nyhetshyllan, så nej. Det är inte rea på den, och det kommer inte att bli, och jag kan inte ge dig ett bättre pris i alla fall.

2010-08-11 @ 19:48:06
Postat av: Jo

Hahaha, ja. Exakt så. Om du skulle titta lite så ser du att det STÅR NYHET längst ner. Fuckk offff. - typ! :D

Postat av: Kajsa

haha jaa, dehär kan vi prata om 10000 ggr..!

LESS är vad man blir.

Går in på Glitter..-Hej, jag vill ha nått nytt, krimmskrams, har ni några örhängen här..

Öööh, nääe absolut inte, vi är bara en SMYCKES-butik! AAH!

2010-08-25 @ 10:50:36
URL: http://kajsahj.blogspot.com
Postat av: ..:Sarah:..

Jaaa !! mera blogga.

kankse till och med dax för en liten höstfest så man får hänga lite igen alla ? ;)

2010-08-26 @ 09:43:20
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback