3D.

Mm... Frukost! Gröt, te och limpan jag bakade förra veckan. Laddar inför jobb för 10e dagen i rad. Då är frukost viktigt!

Nog om det. Jag bara ÄLSKAR att gotta mig i allt idiotiskt som sägs på
tjuvlyssnat.se. Ibland är det bara så gött att se hur puckade folk är.

En favorit som jag hörde för ett tag sen som nån på SF hade läst:

Två tjejer ~15 kommer ut från en 3D-föreställning av Avatar.
Tjej1: Guud va häftig den var!
Tjej2: Jaaa, tänk om hela livet kunde va i 3D!

LOL.

Fler:

Två tjejer ~15 sitter och pratar.
Tjej 1: Du vet Edward… sååå snygg.
Tjej 2: Nähä?
Tjej 1: Jo, alltså… jag är nog kär i Edward.
Tjej 2: Onödigt. Han har Bella, har du ens läst böckerna? Det är inte lönt att ens försöka…
Tjej 1: Men herregud Malin, Bella är påhittad.

Två killar ~18 sitter och snackar i väntan på en rockföreställning när ena killen upptäcker en saxofon på scenen.
Kille 1: Hördu, varför har de en saxofon på scenen när det ska vara en rockföreställning?
Kille 2: Jag vet inte… varför har du bröst när du ska föreställa en kille?

Kommentarer
Postat av: fine

hahaha. tjej 2 rocks my world. Inlevelse åt folket! :)

Postat av: Syster Yster

Hahaha, där fick man känna sig lite smart ;D

2010-02-27 @ 16:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback