Hei.

God morgon!

Jag har verkligen tappat stinget i bloggen. Jag känner mig superboring. Men ja, vad har då hänt de senaste dagarna?

Jag är klar med "utbidlningen" på SF, så nu får jag jobba så mycket jag kan & vill (när det finns tider det vill säga). Alla frågar "åh det måste va jättekul att jobba här?" och faktiskt är svaret JA! Det ÄR jättejättekul! Men igår när jag stod i kassan frågade en tjej "ni som jobbar här, får ni se alla filmer?!". Svaret blev "eh... jo ja om vi vill? Men det får ju du med om skulle vilja?". Dum fråga får dumt svar. Förlåt tjejen, men jag kunde inte låta bli.

Kungsbergsjobbet rullar på, och det är faktiskt mycket roligare än jag trodde innan jag började. Det är väl bara typ 3 veckor kvar där innan vi sticker tror jag. Tiden går så sjukt fort. Den här veckan blir det jobb 7 dagar+ i rad fast på 3 olika ställen. Tungan rätt i mun, förhoppningsvis!

Jag har åkt på min första tradera-blåsning förresten. Klickade hem 2 st Dust it-flaskor, och igår trillade de ner i brevlådan... Men innehållet va knappast äkta vara. Det va så jävla tydligt, det här var som snö som bara virvlar omkring när man pudrar ut det och lukten va helt fel. En annan grej va ju att flaskorna va tydligt begagnade, kladdiga och repiga. Men faaaaaan, tänkte jag och skickade ett argt mail till säljaren - "funderar över varför du skickat oäkta grejer till mig? Detta är inte Dust it's , men det VET du säkert redan?? Hur löser vi det här?" Nu vill han tydligen ge tillbaka pengarna och han skulle kontakta sin "leverantör", för han ska tydligen bara sälja riktiga grejer. Vi får väl se hur det går med det...

Nu ska jag baka en cheesecake, gå till Polisen och fixa ett nytt leg, fika hos bästis syster och sen jobba lite till. Gå på bio i Gävle och träffa mig?! Gud va många gäster vi skulle få om man körde den sloganen ;)

Dags att sätta punkt i detta mastoinlägg? Ja. Puss


Kommentarer
Postat av: Ylva

Vad e Dust it...? Oventande ;)

Postat av: Ylva

AHHH kom på det nu, jag är vetande trots allt!! ;)

2010-02-24 @ 10:52:17
URL: http://yllenylle.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

hände mig de där med.. med en mascara.

jag gjorde så här och de löste sig...



ingen vill ha dåliga omdömmen och oäkta stuff är olagligt. så maila och "hota" att anmäla dom till tradera och ge dålig omdömme.. ge dig inte!



PUSS

2010-02-24 @ 19:08:44
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

okeeej.. man kan ju säga att jag läste helt för tokfort där. hahaha !! du har ju löst de. sorry :/ hahaha !!



2010-02-24 @ 19:09:52
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: fine

Fantastiskt att du tycker det är roligt!



och jag läste lite fort i slutet, trodde du skulle ge cheesecake till polisen. MUTA!!

2010-02-27 @ 10:56:12
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback