Gaga olala.

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

Ja, länge sen nu! Jo, det är bra. Hur är det själv?


Vet ni då? Jag har köpt biljett till LADY GAGA-konsert! Ja ja ja! Det kan ju bli så jävla bra. En sån himla tur att jag var ledig just idag! 8e maj... det är inte långt alls.



Idag har jag packat (som jag tjatar om precis hela tiden, tror jag) Eller packat, lagt fram det som ska med i klädväg. Bikinis, det va inte igår! Jag skulle behöva köpa ett par flipflops. Vad gör men det så här års?

Annars då? Jo just nu ligger jag hemma på min schäslong och äter vindruvor, insvept i min nya pläd av fuskpäls. Och ja jag känner precis hur kliché det låter. Och nej det va inte planerat. Jag har räknat efter hur mycket bensinpengar jag är skyldig C efter allt fläng till Kungsberget och råkade bara hamna där. Det är skönt att va ledig, som sagt.

Jag skulle ju berätta om Precious också. Den va fruktansvärt jobbig och bra. Hamnar i "man har det nog rätt bra, ändå"-kategorin utan att bli dryg. Mariah Carey som fått mycket press & beröm över sin roll som socialsekreterare va inte med så mycket som all uppmärksamhet antytt, men gjorde faktiskt sin roll fantastiskt bra. Min systers vassa öga hittade öven Lenny Kravitz som sjuksköterska. Men det här är ingen kändis-som-wannabe-skädespelar film. Den är välspelad som attan. Gillar du bara lyckliga slut blir det här kanske inte din favorit, men alla borde se den. Den hänger kvar i flera dagar i bakhuvudet och det är alltid ett bra betyg.

Ikväll blir det fika med mina bästisar.
Puss!

 


Kommentarer
Postat av: Ylva

Filmer som får en att tänka gillar vi!! :)

Postat av: ..:Sarah:..

hahaha !! "Jo just nu ligger jag hemma på min schäslong och äter vindruvor, insvept i min nya pläd av fuskpäls"



de är sånt här som får mig att småle :)



KRAAM



2010-03-13 @ 15:25:01
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

Ja men jaa.. GAGA OH LA LAAAAAA !!!!!!

2010-03-13 @ 15:25:15
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: paij

jag vill också! det lääär ju va azm!

och du lär göra ett inlägg om det sen D:

2010-04-23 @ 09:53:28
URL: http://rubyredlips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback