ID.

Okynnes shoppa på Kicks - MASSOR!, kanske hitta lite kläder, hämta ID-kort, lämna böcker, bjuda mamma och pappa på mat, dammsuga, dammtorka. Ja, det va väl allt på dagens lista?


Apropå ID. Jag ÄLSKAR att kolla leg på folk.
- Ett paket Prince? *ser ut som 15*
- Mm... Har du LEG? *njuter av att ha överhanden på kidsen i Kungsberget*
- Eh alltså nä jag trodde inte man behövde det när man skulle åka skidor.
- Synd! Men du har ju hyrt skidorna ser jag.
- Ja?
- Då måste man ha nån typ av legitimation.
- Men alltså... Fan! *går*
- Hehe... I win again! *highfivar mig själv*

Kommentarer
Postat av: Matilda

haha, härligt det där med ID:t.. hehe!



jag vill också renovera kök! fast inte vårt.. för det gillar vi som det är. haha! men jag längtar tills vi köper hus/större lägenhet och man får börja om från början igen!! :D

Postat av: fine

oh yes! sukkers! kan de ha.



Va trisst att filmen inte var lika bra som du hade förväntat dig. Jag gillar Tim Burton, men har inte så höga förväntningar (speciellt inte nu!) så förhoppningsvis kommer jag därifrån lagom tillfredsställd ;)

2010-03-03 @ 15:57:47
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: Ylva

Hehe, maktgalen kusse ;)

2010-03-03 @ 16:24:44
URL: http://yllenylle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback