Tyll.

Är det inte sol ute får man ju ordna sin egen. 65 spänn för 17 minuter. Svett. För jag betalade ju fan inte femsiffriga belopp för en bränna i Indien för att sen bara låta den rinna av hur som helst.

Idag är det smygis premiär för Sex and the city 2! Och jag ska jobba i kassan. Ska dressa Matilda, som ska va Carrie, i min rosa tyllklänning från nyår. 250 tjejer (mest i alla fall, tippar jag) som ska mingla innan filmen drar igång. Det kommer delas ut Goodie bags med faktiskt riktigt fint innehåll och sippas på något jag antar är alkoholfritt. Det ska bli riktigt kul!



Nu ska jag halsa kaffe och springa en massa ärenden på stan. Reklamera en eltandborste som fått frispel (satte igång sig själv och väckte oss kl. 02 inatt...), lämna tillbaka en väska till Vero Moda som bara föll isär efter första användningen och annat viktigt.

Kommentarer
Postat av: deniz

åh, åh, åh! jag var på smygisen förra året. vilken succé. fan vad jag grät :D

Postat av: Linda - ndaiL

va kul!

2010-05-27 @ 23:00:25
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback