Me and the muses.

Underbar mysmiddag med världens bästa arbetskamrater igår; mina Make Up Store-tjejer. "Vi är som en liten familj" som chefen sa. Vi va på Helt Enkelt och firade att det går så JÄKLA bra för oss. Och att vi är bäst. Hel objektivt. Jag lät kocken bestämma och fick in en tallrik struts - och ja, det va gott! Smaka oxfilé ungefär. Med chevré-sås, vilket ju passade mig som handsken. Ska börja inleda veckan med ett restaurangbesök varje vecka tror jag.

Har en sjuk man på soffan som spelat tv-spel konstant i 2 dagar. Tänkte ta mig ut i solen på prommenad till affären. Fick ett tillfälligt sug efter fiskgratäng. Sån med mos och gegg. Mm.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

gosigt! Jag vill med gå ut och äta, kan vi göra någon kväll :) Jag köpte dedär mineralkittet :P fick massa skäll idag...buhuu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback