William!

Har betällt en massa produkter från www.lookfantastic.com. Sinnesjukt billigt att köpa märkeskosmetik från UK. Hur det kan vara sån galen skillnad kan man ju undra. Och jag är ju en jävla sminknörd. Mitt badrumsskåpsinnehåll är fan värt en förmögenhet. Med på beställningen är lipplumpern "Lip Venom" som jag varit sjukligt sugen på i flera är. Kan inte tänka mig att den är annat än grym. I'll keep you posted.


MEN. Vårens och sommaren ööööverlägset finaste & absoluta måste. Har haft dille på mintgrönt ett tag och i veckan kom det sjukt fina nagellacket William. Säger bara det: köp. Kommer garanterat sälja slut! Vill typ äta mina naglar (fast det vore skitäckligt).


Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Och nästa gång du gör en beställning säger du till mig först, OK?!

2011-03-29 @ 11:40:59
Postat av: deniz

fin fin fin FIN färg! ÅH


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback