Woooooop!

Det har hänt! Belive it or not! Jag äger en iPhone. Jag kan göra allt det där jag sa att jag skulle göra om jag hade en (se senaste inlägget, som skrev för jäääättelänge sen). Så nu får vi väl se hur det blir med den saken...

Idag är jag ledig och har inte gjort ett skit. Jag har inte ens ring samtal jag skulle behöva ringa. Det gör mig skitstressad. Det stressar mig nästan mer att va ledig än att jobba. Är inte det en jävligt typisk kvinnofälla? Att man ska hinna så jävla mycket när man är ledig. När killar är lediga kan de spela FIFA på soffan i 15 timmar utan att känna minsta sting av dåligt samvete.
Varför är det så?


Kommentarer
Postat av: d

praise the lord! äntligen! fortsätt med det här. f.ö satt jag i telefonkö i ungefär 33 minuter idag.

Postat av: *Anneli*

Sv: Ja dom måste ha tjänat multum på alla oss som inte synade 1a räkningen ordentligt :@

2011-11-03 @ 08:29:45
URL: http://lostandfoundagain.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

neee menvafaan!

MEN jag misstänker det nog finns nån annan rödfin färg till mig sen. annars är det bara att ta OPI som alla tjatar om ;) hihi..



puss snyggooo

2011-11-03 @ 12:25:35
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback