det näst värsta

Jag brukar skriva om det mesta här. Och jag tror att alla som känner mig skulle hålla med om att jag inte är särskilt pryd. Alls. Men det finns en sak som jag aldrig bloggar om. Samma sak som de allra flesta aldrig bloggar om. Sex. För det är T A B U. Så det gör man inte.

Fast jag tycker det är dåligt! Även om jag inte är, och nog aldrig kommer bli(?), tillräckligt opryd för att börja blogga om mitt sexliv*. Det är därför jag läser
Hockeyfruns blogg. Den är kanske hur rolig som helst. Hockeyfrun ger sin man bitmärken på his private parts - är inte bara det HUR roligt som helst?!

Under tiden jag läser känner jag  mig lite förbjuden och, jag erkänner, en liten tant med lila hår viskar inom mig "Får man egentligen skriva om sånt här?". Hell yes! Det är ju sånt alla gör (även om Hockeyfrun ibland är härligt extrem - läs: bitmärken) för fan! Och det är ju SKITKUL! Läs.






*Av okänd anledning sjukt fult ord.

Kommentarer
Postat av: Fågel som inte flyger

Du och din böjelse för tidelag, låt oss slippa läsa.

2007-11-16 @ 11:10:44
Postat av: Emma Journalen

Haha... jag läser och känner samma sak. Det är lite förbjudet, men ack så roligt :)

Postat av: Anna

Hahahaha, det är ju bra att någon roas iaf!

2007-11-16 @ 11:32:28
URL: http://hockeyfruns.blogg.se
Postat av: Amanda

Hade jag haft något sexliv hade jag LÄTT skrivit om det! ;)

2007-11-16 @ 14:46:07
URL: http://ifiwasyourwoman.blogg.se
Postat av: deniz

ja & malin tycker inte att man ska blogga om sitt sexliv - det är något personligt och SKA vara sexigt, klart man kan snack om det men inte publicera det

PUSS (tråkmåns)

2007-11-16 @ 21:33:33
Postat av: malin

ja & deniz tycker inte att man ska blogga om sitt sexliv - det är något personligt och SKA vara sexigt, klart man kan snack om det men inte publicera det

PUSS (tråkmåns)

2007-11-16 @ 21:34:31
Postat av: fanny

läs love sex money

2007-11-20 @ 22:01:39
URL: http://vadomenblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback