en ren pik, helt enkelt (fast roligt)

Killar är ibland så opretatiösa. De är inte så noga, de bryr sig inte, going with the flow du vet. Skönt med killar som inte tycker att det yttre är det viktigaste, som ser till folks insidor. Till exempel min insida.

Men så finns det också killar som min kille. Som ser lite för lite på just mitt yttre? Som inte ser när jag suttit hos frisören, klippt och inte minst färgat (!!!) håret. Jag vet att du inte sett mig på några dagar, men ändå? Jag har ju bytt hårfärg (inte jättedrastiskt, men ändå synbart).

Missförstå mig rätt, jag är inte på något sätt arg, jag tycker det här är hur komiskt som helst! Och jag tänker inte påpeka mitt byte av hårfärg förän du ser det själv eller läser det här, för jag är så himla nyfiken på hur länge det tar innan du upptäcker det, haha! Jag räknar timmarna ;)

Jag älskar dig mest i världen, Fredrik. Jag har saknat dig! Och nu ska jag äntligen få sova bredvid dig igen.
God natt.

Kommentarer
Postat av: M

Jag kom hem en dag och hade klippt lugg. Ingen märkte någonting.

Postat av: Amanda

Killar i nötskal ;) BILD TACK!

2007-11-30 @ 13:56:08
URL: http://ifiwasyourwoman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback