jag måste bara få kräkas lite

Okej. Så här va. Ibland stöter man på människor som har alla de egenskaper man hatar mest. ALLA. På samma gång.

En sån här människa stöter jag på i princip varje dag. Måndag till fredag. För att den här samligen av idioti jobbar i min skolkaffeteria.

Han har det fulaste skägget jag sett i hela mitt liv.  Han har ingen som helst social kompetens. Han är en sån där som måste säga nåt trixigt VARJE gång du köper kaffe. Men grejen är att han inte är rolig. Han är så jävla inte rolig. Helvete, va arg jag blir bara av att tänka på det.

Vårt café var så bra, så mysigt och så trevligt innan en samling totala miffon tog över. Den här mannen är bara en av dem. Musiken har gått från P3 eller nån skön skiva till Rix FM. Och igår hade miffot satt på en av hans privata skivor. En skiva med eurotrance från nittiotalet. Vi pratar typ Scooter. I cafémiljö funkar inte Scooter. MIFFO!

Och när jag stod i duschen nyss tänkte jag på hur mycket jag inte tycker om honom. Och så tänkte jag "DJ Zåreko. Vilket Miffo!"(DJ Zåreko är hans stagename, vi vet, för visitkort har utdelats). Och så plötsligt steg mitt ogillande till en helt ny nivå. För vad kallar killen sig? Zåreko? Säg det högt. Såååreko. Så reko. SÅ REKO! Reko?! Vem använder sig av sig av ordet reko på 2000-talet?

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack Tack. Jag älskar den redan. Väskan kostade 499 kr! Det är den lätt värd!

Postat av: amanda

jisses. jag håller med dig SÅ mycket! att han är pervers också gör ju inte direkt saken bättre. vet du vad han svarade när jag sa åt honom att stänga av eurodiscoskiten? han svarade "ni får väl sitta nån annanstans då"!!! VAFAAAAN, det är liksom en SKOLKAFETERIA för ELEVER!!! morr.

2007-11-29 @ 10:23:56
URL: http://andwelookedsogood.blogspot.com
Postat av: Patrik

Dj so not reko...

2007-12-11 @ 13:55:29
URL: http://barapatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback