big love

Jag hade verkligen förträngt hur lång tid det tar att skriva ett sms utan T9. Fruktansvärt lång tid! Så lång tid att det inte längre fyller någon funktion, eftersom det kortaste meddelandet faktiskt skulle gå snabbare om man ringde upp istället.

Som visade det sig efter lite meck att det faktiskt fanns T9 på 3310's tid. Vilken tur! Annars hade vårt förhållande inte hållit mer än de här 2 dagarna.


Sitter och äter världens godaste frukost: turkisk yoghurt med honung. Förmodlingen inte särskilt GI. Eller förhoppningvis inte kanske jag ska säga. Jävla Paulún.


1 oktober och studiedag. Har en del saker jag måste göra. Alldeles för mycket. Synd då att jag har ont i huvudet och helst skulle kolla på Big Love som jag tankade hem hela första säsongen av igår, hela dagen. Jag tror den är jättejättebra. Hoppas!



image179



Nu måste jag väl göra lite saker jag måste göra då.

Kommentarer
Postat av: Missy

Är jag den enda personen i hela världen som INTE använder T9? Och jag är en fena på att skriva ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback