hundra kronor kaffe, tack

Lång, jobbig dag. Tjafsig dag. Jag är väldigt väldigt trött i huvudet och känner inte direkt för att börja med nån idiotisk geografi, fastän jag måste.

Kina-resan är i alla fall betald. Det svindlar lite för mina ögon när jag tänker på hur mycket den kostar... Det är inte varje dag man gör av med femsiffriga belopp. Men jag tror absolut det blir värt det. Mamma och pappa var otroligt nöjda med sin resa, och även om jag inte ska på samma sak så tror jag det blir riktigt häftigt. Gå på kinesiska muren gör man nog bara en gång i sin livstid, om ens någon.

Vidare i ämnet spendara pengar så köpte jag också en ny mobil idag. Deniz skulle hämta ut sin mammas mobil efter den varit på lagning, och medan vi gick och pillade på utställningsexemplaren så lyckades väl killen i butiken uppfatta att jag var på jakt efter en ny. Han gav mig ett bra pris på en Sony Ericsson S500i, så jag tog det. Hoppas att jag inte gjort nåt dumt. För just nu känns det sådär. Den var kul att ha i ungefär 30 minuter innan vissa saker hände. Den är i alla fall supersnygg, och lite gulare än på bilderna. Där ser den mer guldig ut.






Tessen, jag tog ju ditt råd nu, så jag hoppas den är bra! ;)


Nu ska jag låta mina två favoriter bland kemiska ämnen gör sitt: kaffe och Alvedon. Hoppas det går fort.


Kommentarer
Postat av: Missy

... Vad hände med telefonen? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback