respons

Hur som helst, fotboll är bara sport. Fördriver tid i skolbiblioteket i väntan på studentkommitémöte. Jag vet inte riktigt vad det innebär att vara med där än. Kanske jag dragit på mig ett ansvar jag egentligen inte vill ha. Men om man inte är med kan man inte påverka. Och då kanske allt under mitt studenttid blir kasst. Och det vill jag ju inte riskera.


Jag höll ett tal idag på engelskan och blev så galet nervös. Hela talet är en minneslucka. Jag brukar inte bli nervös över sånt. Jag har ju till och med gått en skitbra kurs och blivit fett bra på tal. Men idag var fruktansvärt. Vet inte vad som hände. Hur som helst, Carina tyckte det var jävligt bra i alla fall.


Snart är det äntligen vår tur. Inte en dag för tidigt.





Kommentarer
Postat av: Anonym

ryser när jag ser bilden!
kul den är ap bra! bästa mobil jag haft någonsin!

Postat av: Missy

Om Carina är läraren så är det enda som räknas ;)

2007-10-03 @ 19:49:48
URL: http://runninoutofsympathy.blogg.se
Postat av: Dress Like a Princess

Åååh studenten gud vad jag längtar tillbaka till den där dagen för typ 4-5 månader sen, lätt dne bästa dagen i livet än sålänge :)

2007-10-10 @ 23:23:26
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback