199 kronor senare.

En sån kväll! Jag känner för att upphäva allt försummande av min blogg. Jag såg nyss att jag nu bloggat i två år. Så mycket roligt vi haft, bloggen och jag. Men jag känner att den inte möter mina krav längre. Den skulle behöva en ny make-over och den skulle kunna beöva fungera lite oftare när jag vill det. Ni anar inte hur många inlägg som de senaste två månaderna blivit opublicerade på grund av att inte ett skit fungerat på kära blogg.se. Som man säger i lokaltidningarna: en tistel till er! (En tistel mellan skinkorna det vill säga, hahaho)

Jag måste ju säga att jag precis har beställt en kjol från
Lindex Shop. Den ser ytterst tråkig ut på bild, men tänk dig den med nåt tufft och fräckt där ovan. Jag köper den mest så att jag kan lämna tillbaka den svarta kjolen med hög midja som jag lånade av Kajsa för ett antal veckor sen. Hon vägrar låta mig köpa den av henne. Som hämnd har jag slitit ut den, och behöver en ny helt enkelt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback