<3<3<3<3<3<3<3<3<3

OKEJ. Skit i det här! Ni kan lyssna på programmet i efterhand på den här sidan.

Klockan 21 ikväll vill jag nämnligen inte att ni ska kasta bort er tid framför radion. Bänka er framför TV'n istället. Avsnitt två av Dirty Sexy Money går nämligen då. OCH ALLA MÅSTE TITTA!

Efter att ha kollar de tre första avsnitten är jag lycklig. Jag har fått en ny favsi-tvserie! Den har allt! Rika snorvalpar, transexuella älskare, Samaire Armstrong, humor och smarthet. I kvällens avsnitt kommer också en hysteriskt kul scen där de pratar lite svenska.

Kanal 5 klockan 21. Inte missa nu!




Transvestiten.

Kommentarer
Postat av: Elin

Det är hockey ikväll, tråkigt nog!

2008-04-16 @ 18:23:20
Postat av: Elin

efter att ha kollat runt lite upptäcker jag att det är trosdag imorgon, och det är då programmet går!

2008-04-16 @ 18:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback