Natt - Kyckling = :(

Okej, vidare på temat "Johanna äter GI". Nu har jag fått höra typ fyra gånger: "Bara du inte drar på dig nån ätstörning". Hahahahahahahahahahahaha...



... hahahahahahahahahahahahahahahahahaha! Ätstörning?! JAG?! Hoho! Mat som hobby + nada/zero/ingen självdisciplin = ätstörningsrisk lika med noll. Sweeties, det kommer inte hända. Aldrig.

I alla fall så har jag blivit lite sjuk sen sist. Min hals smärtar och jag hostar titt som tätt. Mest när jag ska sova. Så himla opraktiskt. Så jag har legat och kollat gamla OC avsnitt de senaste nätterna. Eller till klockan ett i alla fall. Checkar säsong 4, som jag faktiskt inte sett. Mycket konstigt eftersom jag var en sån grym OC-junkie förr. Men efter Marissa dog blev inget sig likt.

Ops. Skulle spoiler-varnat. Jaja.



Kommentarer
Postat av: Nadia

Mat är underbart =) haha, food is life .. hehe

Take care!
KRAM Nadia

Postat av: Beckie

krya på dig!

2008-04-14 @ 21:46:28
URL: http://mynameibeckaa.blogg.se
Postat av: alla

ursäkta att vi bryr oss om dej då, va inte meningen som ett på hopp.. bara rädd om dej.

2008-04-15 @ 19:54:42
Postat av: Emma

ojoj, det var tider det!

2008-04-15 @ 20:15:20
Postat av: Jo

Men mina kära små barn. Påhopp? Det vet väl jag med att det inte var! Föresten är jag bara glad att folk bryr sig om mig, fortsätt med det (: Puss puss

2008-04-15 @ 22:29:41
URL: http://emjoth.blogg.se
Postat av: Anonym

OC kan bara vara bäst!

2008-04-15 @ 23:40:28
URL: http://anonymsnillepingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback