Sjuk som på dagis.

Hej vänner.

Inga uppdateringar på ett tag här, men det har sina skäl. Jag har nämlingen haft magsjuka de senaste 4 dagarna. Kan ju ha varit hur otrevligt som helst. Tror de flesta haft det nån gång, jag hade det senast på dagis. Så jag har varit hemma och emlig och mått skit. Var till hälsocentralen igår men det finns ju inte så mycket mer än att dricka vatten typ (lättare sagt än gjort...). Men jag är i alla fall mycket bättre idag. Tills dess lyssnar jag på Mammas Nya Kille!!



Alla bloggar om att de varit ute i solen och hit och dit. Det vill jag också. Snart så!

Hörs snart.

Kommentarer
Postat av: Ylva

Åhh jag hörde från Sussie att du också var sjuk :(
Jag har faktiskt varit ute idag för jag höll på att bli sinnessjuk av en dag till inne...
KRYA PÅ DIG GUMMAN!!! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback