Skatan, en så undervärderad fågel.


Det blev en till dag hemma. Lite feber hänger fortfarande kvar och nu har även snoret kommit på besök. Avverkar 3 näsdukspaket i timmen och nyser konstant.

Efter att ha dragit runt i utslitna tights och en smutsig tröja i tre dagar har jag påbörjat en uppfräschningskampanj åt mig själv. Har duschat och skrubbat bort allt smuts överallt, smörjt med brun utan sol, rakat benen, klippt naglarna. Återstår nu att välja lackfärg. Jag skulle vilja sätta mig ute, men min hals var inte med på det märkte jag när jag hämtade posten.

Det är verkligen sjukt hur mycket snor det kommer ur min näsa just nu.

Kommentarer
Postat av: Ylva

Hoppas du blir frisk snart! Ja ibland undrar man hur mycket snor det får plats i skallen egentligen...

2008-04-17 @ 13:48:33
Postat av: Becka

Nej, vi försöker, men svårt när ens lärare håller på som en jäkla gädda ;)

Krya på dig och tack för din kommentar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback