Snurr-kram?

En konstig sak med smöriga musikvideos:
Hur ofta går tjejer runt och bara skrattar och ler och småspringer framför sina pojkvänner så där lite förföriskt när de går och shoppar tillsammans? Hur ofta lyfter killar upp sina flickvänner och snurr-kramar, alltså kramas samtidigt som han liksom snurrar, henne under nämnda shoppingtur?

Jag trodde att shoppingturer bara kunde se ut på ett sätt: tjejerna går runt för sig själv och bläddrar i alla klädställningar medan killen står i nån mittgång och ser UTTRÅKAD ut och väntar på att få gå hem.

Det handlar om typ dagliga obeservationer på stan och det handlar om egna erfarenheter.

Gawin Degraw, du lurar ingen.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Åh nej! Det där är min hattyp av tjej! Den där gulligullfnissiga "Åh titta vad jag är söt och barnsligt lekfull! Titta jag bjuder på mig själv också! Tar på mig superstora solglasögon! Wild and crazy om nåt! Och så ler och fnissar jag lite till!"

Jag tror inte att hon finns på riktigt. Och jag tror inte på att någon någonsin attraherats av henne. Det är vårt jävla samhälle som prackar på folk att det där är vad de ska bli kära i. Jävla USA!

Postat av: maria

haha. you nailed it!

2008-04-28 @ 00:36:17
URL: http://skititraditionerna.blogspot.com
Postat av: Ylva

Hej Söt!
Mycket bra nyheter att du är frisk! Nu har du och jag varit sjuka klart för det här året va!?
Jag har inte hört nåt mer ang sommarjobbare och denna vecka är han borta men de är ju så seeeega... :(
Massa kram!

2008-04-28 @ 12:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback