Superlativ/Los weekend

 I helgen har jag: 
- hämtat kjolen. Skitsnygg - asnöjd. 
- ätit kinamat och druckit vin med mina svärisar. 
- tagit hand om en förkyld F.
- blivit "avmålad" av Kajsa :) 
- sagt hej då till mamma och pappa som drog till Mallis UTAN MIG. 
- bakat och misslyckats.

Idag skrev jag prov och det gick bra. Sen skjutsade Deniz hem oss till henne (hon är skitbra på att köra bil. Det vill jag också vara. Fan). Vi drack chai-latte och pratade och jag fick låna Rocky på promenad. Jag vill också ha en hund. Jag passar bra i hund. En mops skulle jag ha då. De är de finaste. Rocky är också fin, han är en chihuahua. 

Jag vill bara ha resultatet från högskoleprovet nu!! Så så så nyfiken på vilket poäng jag får. Nu ska jag kolla några OC-avsnitt och sova.

rocki

Rocky.


Kommentarer
Postat av: deniz

what would rocki do? he loves you

2008-04-22 @ 12:57:00
Postat av: M

å det lät fint och vårigt. KRYA PÅ DIG KOMPIS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback