still I'm dying with every step I take

Bra saker med den 24 januari:
- Little Britain på engelskalektionen.
- Lönespec från Posten: 7600 kr för sju dagars arbete. Sjukt välbehövligt!
- Bubbelbad med Lush-pryl som luktar viol. Jag luktar viol.
- Glass med chokladsås.
- OC-repris på femman, precis när jag kom hem från skolan.


Dåliga saker med 24 januari:
- 40 minuter lunch.
- Otrevliga mattanter.
- Hjärndöda ettor utan världsvana.
- Huvudvärk.
- Sova ensam.


Den 25 januari ska jag
- Inte börja i skolan förän 12.20 = snooza minst en timme.
- Äta taccos tills jag faller död ner.
- Mysa till jag inte orkar mysa mer.

Kommentarer
Postat av: Malin

älska little britian.

Postat av: Frida

Kommer vi se Little Britain någon mer gång på engelskan? Missade det och jag sörjer eftersom engelskan annars e rätt så trist! Hoppas du får en bra helg sötis =)

2008-01-25 @ 16:14:02
URL: http://skruttepluttan.blogg.se
Postat av: Mimmi

hah, du är så skön. mh, detdär med projektarabetet blir nog jättebra!

2008-01-26 @ 17:40:35
URL: http://ladyflash.blogg.se
Postat av: Emma

Little Britain är bäst! Hysteriskt roligt!

2008-01-29 @ 23:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback