Båtkul.

Tillbaka hemma. Trött trött trött. Det blev en stanna hemma-dag idag, när jag skulle kliva upp klockan sju gick det inte. Så jag drog täcket över huvudet och sen var klockan halv tolv. Inte underligt att man är trött när man lämnade dansgolvet vid sju på morgonen. Och ja, allt var så värt; pengarna, alla långa köer, söndertrampade fötter få dansgolvet - för vi hade så jävla kul.

Jag har själv inte fotat, men jag ska sno lite bilder av de andra sen. Det var så kul att se alla gamla.Varför vi aldrig ses annars är egenligen hemskt. Jag tycker ju så mycket om er.

Kommentarer
Postat av: Emma

På riktigt, det var grymt jäkla roligt att hänga med dig igen :) Tack för att du gjorde min resa ännu mera värd :)

2008-05-13 @ 22:52:00
Postat av: Tess

haha, jag vill inte lägga upp dom för jag ser ut som stryk på allihop:P haha. Du kan få dom på msn sen! :) puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback