Måndagsfröjd.

Och jo, allt flyter bra nu.

1. JAG HAR FÅTT JOBB! Posten ändrade sig, insåg sitt misstag i att inte anställa mig som brevbärare. So I got the job! Nu behöver jag bara ta EU moppe-bevis, alltså gå på kurs med finniga moppekillar som går i högstadiet, sen är jag redo att axla den gula postmoppen och ge mig ut på mitt kall. (Det är bara 4 veckors jobb, så jag ska försöka hitta nåt mer att göra under sommaren. Men ändå!!!!)

2. Jag fick hem studentklänningen, och den var mycket fin och satt som en smäck. Nu saknas bara långt hår och trevligare brunare hudton.

3. Skolarbeten som lämnats in börjar komma tillbaka. Med tre små fina bokstäver på.

4. Studentkryssning i helgen. Tre veckor till balen. 37 dagar till student.

Kommentarer
Postat av: Ylva

Glad jag blir för din skull gumman!!!!
Yay for Johanna :)

2008-05-06 @ 07:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback