Mindre än en vecka till bal.

På onsdag är balen. Och det ska bli så himla himla kul!!!

Allt kommer bli så bra. Jag såg min klänning idag igen, Maja skulle prova ut en fin från samma ställe jag hyrt, och jag passade på att fråga när jag kunde hämta min. Så tanten tog fram den, och jag dog lite igen. Det är så jäklarns snygg! Bah, jag vill ha den på mig hela tiden. Men det kommer bara bli en gång. Så jag får njuta allt jag kan då. Och alla kommer vara så fina!

Förresten. Jag har fått ett till "jobb". Imorgon ska jag dela ut smakprov på Coop i Skutskär. Kom dit, jag bjuder på tunnbröd! Kommer ha supersnygg outfit, ni vill inte missa. Ja, så kom. Snälla?

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha jag förstår det, Jan förstår nog också!Vi ses imorgon! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback