Rocked the Casbah.

Efter en fin valborg igår har jag spenderat halva eftermiddagen på soffan. Trots att jag drack nästan igenting, nåt glas vin och en öl bara, har jag kännt mig något bakfull. Det blir ändring på det nu, jag drar till Kajsis i Andersberg där det blir mat och mys.

Efter att ha hängt hos Julia ett slag gjorde vi en visit på Berggrenska Gården som hade premiär för sin nya uteservering. Lycka! Det var otroligt fint fixat, och det kommer bli sommaren ställe. Hela gården var möblerad med mysiga soffor och segeltak. En klar hit! Plus att alla var där. Det var hur mycket folk som helst. Många att skratta åt med andra ord.

Nu är det dags att krypa ut ur filtlagren och vicka ur soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback