Det VAR bättre FÖRR.

Allvarligt. Ensam hemma, Freppa är på fest hos sin jobbarvän. Jag är helt frivilligt hemma ensam, jag tänkte det vore skönt att nöta på soffan en kväll.

MEN. Nu har jag zappat fram och tillbaka mellan alla kanaler sen klockan sju!!! Vad har hänt? Lördagar mellan 19-22, ska inte det vara primetime? Ska det inte gå bra program då? Roliga filmer och serier och grejer? UNDERHÅLLNING. Så var det i alla fall när jag var liten. Inte nu. Note to self: det finns inget värde i att stanna hemma på lördagar. Eller fredagar för den delen.

Så jag ska gå och läsa min nypåbörjade bok [
Tusen Strålande Solar]. Jag älskar den. God natt.

Kommentarer
Postat av: Carro

Snygg blogg :)

Hoppas du får en bra kväll!

Postat av: sylvester

alltså, din nya bloggbild är så sjukt söt! och förövrigt håller jag med om att tusen strålande solar är grym (men så vidrigt sorglig). har du läst flyga drake också? du får låna den om du vill.

2008-09-08 @ 13:14:49
URL: http://andwelookedsogood.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback