Miff.

Efter ett tre timmars besök i frisörstolen är jag tillbaka hemma. Min stackars kusin fick slita länge för att få ur all tejp som håller fast mitt löshår. Efter att ha gett utväxten en omgång var tiden slut. Så det långa får vänta till imorgon - alltså sitter jag här korthårig. Relativt i alla fall, det har växt några centimeter sen sist jag såg det solo!

Nu måste jag städa. Jag har spritt ut mig en del i både bad- och sovrum nu när jag varit ensam några dagar. Ikväll kommer Fredrik hem från Stoke (en håla i England) där han varit med sin far och kollat på fotboll. Kanske han inte vill ha alla mina kläder i sin  säng då, nej.

Så, nu ska jag städa effektivt så att jag kan smita hem till Tessen på en fika och kika på hennes nya lägenhet!

Kommentarer
Postat av: Tessen

Numera heter min blogg så här;)



Det var så skönt att prata med dig idag, du lyssnar alltid:)

Synd att det blev sån snabbis bara. Men nästa vecka har vi mer tid!

Kram

Postat av: Ylva

Träffade "Lill-Sara" på bussen i morse som sa att du skulle till Tette idag, så lycka till och hoppas det blir bra! Eller det vet jag ju att det blir :)

KRAM

2008-09-16 @ 07:56:39
URL: http://yllenylle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback