Livets stora frågor - Del 1: Plupp.

Jag älskar baka. Jag har baka en chokladkaka (fantasilöst, ja, men det fanns inte så mycket att göra andra saker med hemma) ur kakkokboken jag fick i studentpresent. Den är väldigt fin och det finns mycket som får dreglet att rinna i den. Det är bara det att jag inte har något sug att äta det jag bakar. Så är det ofta. Därför bakar jag sällan, fastän jag tycker det är så roligt.


Jaja, jag skrev till min vän Emma nyss att om hon skulle färga håret blått skulle hon se ut som Plupp. Minns ni Plupp? Jag känner att det finns en del obesvarade frågor kring Plupp. För att när jag [
wikipediade honom] står det att han är ett troll. Men... Plupp är väl inget troll? Jag kan inte riktigt säga vad han är, men troll? Han är ju typ... same? Naturdjur? INTE troll. Är han det verkligen? HJÄLP MIG. Jag kommer aldrig mer kunna sova.



Kommentarer
Postat av: Ylva

Ja du... Först tänkte jag "Jooo han är ju ett troll" men nu vet jag inte längre... Nu har du fått mig att fundera på detta också! :)

Postat av: Ylva

Ja du Sephora affären var GIGANTISK och cool!

Skulle kunnat spenadera miljoner där...

2008-09-11 @ 11:35:34
URL: http://yllenylle.blogg.se/
Postat av: sylvester

hahaha same! vafan, JAG är ju same! ser jag ut att vara av samma art som plupp? feeeeeeett

2008-09-11 @ 17:43:57
URL: http://andwelookedsogood.blogspot.com
Postat av: malin

han är ju för bövelen en same!

2008-09-11 @ 17:44:04
Postat av: Nea

ett same-troll... daaah!

2008-09-12 @ 00:15:53
URL: http://linneagibbs.blogg.se/
Postat av: Fanny

jag kan äta det du bakar. lugnt det!

2008-09-12 @ 10:48:31
Postat av: Emma

Jag vet vad Plupp är nu! Han är en "osynling", det stod i en barnbok :D

2008-09-24 @ 00:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback