Håret.

Update om hårfärgen (eller ja, det är en toning som håller typ 8 tvättar): 10 minuter efter inlägget under var det dags för skölj. Tanken va att jag skulle dämpa det allra blondaste och bli lite höstblond mer än jättesolblektsommarslitenblond. Det blev jättefint i botten men i längderna med en lätt skiftning av... grönt. JA! Men egentligen så var det väl inget oväntat, det kan ju lätt bli så. Men jag hoppades på att nåt slags mirakel skulle ske. Äh, skitsamma, just nu sitter jag med en annan toning som ska ge det hela en lite mer guldig ton, så det blir nog bra! Ett jävla meck att man aldrig kan lära sig sluta fippla med sitt hår.


Dagarna som är kvar av den här veckan ska jag:
- handla lite viktiga saker på stan imorron förmiddag.
- sitta barnvakt! och hinna umgås med syster innan en snabbis.
- ta svinspruta och förhoppningsvis inte få biverkningar och...
- ...jobba på Rinken, lördag.
- jobba i Furuviksparken, söndag. Nytt jobb! Eller ja, ytterligare ett extraknäck iaf :)

Kommentarer
Postat av: deniz

love extraknäckis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback